رویدادها آرشیو خبر ها
پیرلوی جادویی ! یوونتوس رقیبی قدرتمند برای دورتموند است

پیرلوی جادویی ! یوونتوس رقیبی قدرتمند برای دورتموند است

ماکسی آلگری پس از گذشت 24 بازی تیمش را همچنان در صدر نگه داشته و حتی در صورت پیروزی رُم ، باز هم یووه با اختلاف قابل توجه 7+ در صدر جدول سری آ قرار می گیرد . سرمربی بیانکونری که تیمش مقابل آتالانتا به سختی و با نتیجه 1-2 پیروز شد در فاصله چند روز مانده به بازی حساس برابر دورتموند در مورد این بازی و پیروزی تیمش در سری آ گفت .

" ما می دانستیم که آتالانتا بازی بسته ای را مقابل ما انجام خواهد داد، در ابتدای بازی کاملا بازی را در اختیار داشتیم و بصورت یکطرفه حمله می کردیم . اما پس از گلی که خوردیم شرایط متفاوت شد و نیاز داشتیم که حتما به سرعت جبران کنیم "

" برای سرعت دادن به بازی تلاش کردیم و می خواستیم که خیلی سریع جبران کنیم، این شرایط استرس زیادی ایجاد می کند اما خوشبختانه خیلی زود توسط یورنته به گل رسیدیم "

انتظار چنین بازی را داشتید ؟

" فکر می کردم که با توجه به دفاع خوب آتالانتا بازی در ابتدا برای ما سخت باشد . ما بین خطوطمان بازی را بد شروع کردیم و عجول بازی کردیم و در ضد حمله گل خوردیم "

" مهم برای ما پاسخی بود که به گل حریف دادیم . می توانستیم در کل نمایشی بهتر داشته باشیم اما خوشحال هستم که پیروز شدیم در روزی که تلاش زیادی داشتیم و سختی و فشار زیادی را تحمل کردیم "

" ما همیشه نمی توانیم با نتیجه قاطع برنده شویم ، لذت بخش بود که بتوانیم بازی را برگردانیم و به گل حریف پاسخ دهیم . هیچوقت دوست نداریم که گل دریافت کنیم اما این خوب است که بتوانیم پاسخ گل را در یک نیمه با دو گل بدهیم "

" تیم نباید صبر خود را از دست دهد ما گلی ، مانند بازی با میلان دریافت کردیم ولی پس از آن بازی را در اختیار گرفتیم و جادوی پیرلو پیروزی را به ما داد "

" پیرلو واقعا در بازی امشب ما تاثیر زیادی داشت ، من از داشتن او خوشحالم . گلی که او بثمر رساند بسیار زیبا بود و توانست در دقایق دشوار نیمه اول ما را پیش بیندازد . ما در نیمه دوم هم دقایق زیادی را خوب کار کردیم "

" او دارای دو پای جادویی است و واقعا گلی که امشب زد فوق العاده بود . رهبری او در میانه میدان برای یووه نقش مهمی ایفا می کند و آمادگی او می توند همیشه به کمک ما بیاید "

اُفت از نظر بدی ؟

" نه. ما بخاطر بازی های پرفشاری که داریم خسته هستیم اما فکر نمی کنم افت محسوسی در بازی از نظر فیزیکی دیده شده باشد. به هر حال ما بازی های نزدیک به هم انجام می دهیم و ممکن است برخی بازیکنان مُدام مورد استفاده قرار بگیرند و خسته شوند "

باز هم تغییر در دفاع ..

" بله، نیاز بود . همانطور که گفتم بازی ها نزدیک به هم است و البته مصدوم در تیم داریم . فکر می کنم هم پادویین و هم کاسرس بازی خوبی برای یووه انجام دادند و توانستند وظایفشان را بخوبی انجام دهند و البته کیلینی بازگشت خوبی به دفاع داشت "

" ما بازی های زیادی را در طول هفته انجام می دهیم ، باید بازیکنانمان را مدیریت کنیم و اجازه ندهیم فشار مسابقات آن ها را دچار مشکل کند . البته گاهی نمی توان از برخی استفاده نکرد "

نقطه ضعف دورتموند دفاع این تیم است؟

" آن ها گل های مختلفی دریافت کردند اما در کل در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتند . دو بازی زیبا خواهد بود و همه چیز در بازی برگشت مشخص خواهد شد "

" ما نگران بازی سه شنبه نیستیم، زیرا می دانیم می توانیم مقابل هر حریفی ایستادگی کنیم و موفق باشیم . یوونتوس کار سختی برابر دورتموند دارد همانگونه که دورتموند هم حریف قدرتمندی مانند ما را مقابل خود می بیند "

" به هر حال دیدار سه شنبه می تواند بسیار مهم باشد ، ما برای پیروز شدن تلاش خواهیم کرد و امیدوارم با انگیزه بالای بازیکنان و حمایت هواداران در بازی رفت نتیجه ای خوب کسب کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: